Creative Writing - My Family

02.06.2013 21:10

 

 

 

Tvořivých psaní máme za sebou desítky,

ale anglicky jsme ještě žádné nepsali.

A tak se do něho skupina A pustila doslova s nadšením.

Vybrali jsi mé téma "My Family" - Moje rodina.

 

Je fakt, že v první chvíli je ta představa vyděsila,

ale společně jsme si dokázali, že to "nic není",

protože si takto povídáme skoro každou hodinu, známe spoustu slovíček,

jen si to chce vše dobře promyslet a poskládat do správného sledu.

Hlavně je nutné rovnou myslet anglicky :o)

Samozřejmě se psalo nejprve "našpinavo"

a každý autor prošel osobní konzultací a vysvětlením chyb, které udělal.

U někoho jich bylo více, u někoho zase méně.

Chyby děláme i v češtině a to je to náš rodný jazyk :o))

 

Já osobně jsem z výsledku nadšená,

vím, že se v našich dětech skrývá spoustu dovedností, 

ale toto byla opět ona třešinka na dortu, která vše rozzářila.

A pokud si uvědomíte, že končí jejich teprve DRUHÝ anglický rok...nádhera.

 

Také skupině B jsem nabídla možnost získat do truhlice nějaké cinkající zlaťáčky

a přestože to vypadalo, že někteří tvoří, nic mi nebylo doručeno.

Což je velká škoda.

 

Krásné počteníčko.

 

A.Š.