"Malý designér"
Už jsme si několikrát dokázali,
že nejlepší cestou jak se naučit něco nového, je vrhnout se rovnou do praktických věcí.
Dnes jsme zjišťovali, co je to obsah čtverce a obdélníka a jak ho vypočítáme.
A tak jsme se stali designéry a návrháři
a zrekonstruovali podlahy a stěny několika místností ve škole.
Než se skupiny se vydaly získat rozměry potřebné pro výpočty,
rozdělily si své role, dohodly pravidla a také postup práce.
Pak se musely rozhodnout, zda na podlahu položí linoleum,
dlažbu, plovoucí podlahu nebo koberec.
Zda stěny vymalují, polepí tapetami či jinými materiály.
A protože měly zjistit, kolik je tato rekonstrukce bude stát peněz,
musely si základní údaje vyčíst v letácích a nebo najít na internetu.
Některé skupiny práce tak zaujala, že se vrhly také do dalších návrhů vybavení místností.
Celý svůj záměr a výsledek skupiny odprezentovaly.