"Malý designér"

22.05.2013 19:01

 

 

Už jsme si několikrát dokázali,

že nejlepší cestou jak se naučit něco nového, je vrhnout se rovnou do praktických věcí.

Dnes jsme zjišťovali, co je to obsah čtverce a obdélníka a jak ho vypočítáme.

 

A tak jsme se stali designéry a návrháři

a zrekonstruovali podlahy a stěny několika místností ve škole.

 

Než se skupiny se vydaly získat rozměry potřebné pro výpočty,

rozdělily si své role, dohodly pravidla a také postup práce. 

Pak se musely rozhodnout, zda na podlahu položí linoleum,

dlažbu, plovoucí podlahu nebo koberec.

Zda stěny vymalují, polepí tapetami či jinými materiály.

A protože měly zjistit, kolik je tato rekonstrukce bude stát peněz,

musely si základní údaje vyčíst v letácích a nebo najít na internetu. 

 

Některé skupiny práce tak zaujala, že se vrhly také do dalších návrhů vybavení místností.

Celý svůj záměr a výsledek skupiny odprezentovaly.