Od lovců mamutů až k praotci Čechovi
Týmová práce by měla dětem pomoci nejen vypořádat se s pracovními návyky jednotlivých členů,
ale také ušetřit čas při orientaci v tématu.
Všichni bychom měli vědět, co předcházelo našemu narození,
a tak je putování po stopách našich předků opravdu velmi důležité.
Povídáme si, modelujeme situace, kreslíme, pátráme v moudrých knihách...
Pak si spolu sedneme a dáváme všechny zjištěné informace do souvislého příběhu.
Tentokrát si skupiny rozdělily témata, společně jsme se podívali,
jak nám historii představuje Český lev a pak se už skupiny vrhly do práce.
Jedna ze skupin se přestěhovala k naší "hyperaktvní" tabuli,
aby měla blízko k Danielce, která se s námi učí přes Skype.
Šlo jim to opravdu skvěle.
Nejprve si museli zvyknout správně ukazovat obrázky před webkamerou,
vysvětlit Danielce vše doslova, a tak si vytvořit správný rytmus rozhovoru.
A abyste si nemysleli, že se Danielka jen dívala a byla jen do počtu,
tak vězte, že i ona byla poctěna skupinovým úkolem.
Takže malovala, vyhledávala... a nakonec se skupinou i prezentovala.
Odpoledne si maminka zahrála na posla a všechny výtvory doručila,
aby mohly být přidány k výstupu jejich skupinové práce.
Vrcholem celého tematického celku byla výroba předmětů ze života Keltů a Slovanů.
Samozřejmostí bylo, že ozdoby vyráběla i Danielka.
Navzájem si pak své výrobky představovali.
Kliknutím na logo Českého lva na titulní straně
se přenesete do vlastivědné rubriky,
která by měla sloužit k opakování učiva,
ale hlavně k rozšíření našich historických obzorů.
Za každý zhlédnutý dokument a doplnění nových informací k tématu,
mohou rytíři získat až 3 zlaťáky do své truhlice.
Tak uvidíme, jak náruživí jsou to bojovníci.
Protože je logické, že je větší zisk posune blíže dalšímu hradu toužícímu po osvobození.
A.Š.