Sponzorský dar - daltonský úkol

24.04.2013 18:22

 

 

 

Sponzorský dar je krásná věc pro sponzorované :o))

Dnes se měly děti možnost stát bohaté nejen duchem, ale také svým kontem,

a tak se před nimi otevřela možnost stát se sponzorem naší školy.

Nesměly věnovat pouze peněžní částku,

ale musely nakoupit určitý počet zboží pro konkrétní počet tříd či žáků

a vypočítat kolik budou za vše platit.

 

Od matematiky v pracovním sešitě jsme přešli k reálné matematice. 

Zboží bylo vybíráno v letáku a kalkulace provedena přímo do vlastního účetnictví,

i když velmi zjednodušeného :o)

Hned v úvodu někteří narazili na problém,

který se ukryl do pro ně neznámého počtu žáků naší školy.

Rozhodli se, že věnují každému žákovi notebook :o))

A tak jim nezbylo nic jiného, než se vydat k paní zástupkyni,

slušně se představit, vysvětlit situaci v níž se ocitli a získat od ní počet žáků.

To se podařilo a my už víme, že jich máme 535.

 

Všichni pracovali, až se z nich kouřilo, nadšení nemizelo z jejich tváří.

Já osobně jsem se stala majitelkou tabletu, smartphonu,

varné konvice, notebooku, 3D televize... :o))

Nakonec měly děti zjistit nejen celkovou sponzorskou částku,

ale také napsat vlastní názor na téma sponzorování.

 

Bylo krásné, že děti nezapomněly ani na paní uklízečky,

které byly obdarovávány vysavači a jinými úklidovými pomocníky,

paní kuchařky zase ledničkami, sporáky, toustovači,

pan školník získal skvělou motorovou pilu, sekačku a jiné nářadí.

 

Včerejší nové učivo písemné násobení dvojciferným či trojciferným číslem

se pro nás dnes stalo učivem "starým" až "prastarým" . 

A co víc si přát....

 

A co na to děti?

Tento daltonský úkol mě....bavil, protože mě to baví....moc bavil, protože jsem počítala s penězi a bylo to jako bych byla nějaká dodavatelka...bavil, protože jsem si zahrál na milionáře....bavil, protože jsem měl nekonečnou částku...bavil, je to pro můj život...bavil, protože je to sranda...bavil, protože rád počítám... bavil, protože jsme lepili a počítali...bavil, protože sponzorování dělám poprvé a je to zábava... bavil, protože to nebylo nudné a bylo to velice dobře udělané...bavil, protože jsme si zkusili život sponzora...bavil, protože to je zase něco do života...mi hodně dal, protože jsme si mohli zahrát na sponzory...bavil, protože když půjdu nakupovat, tak budu vědět, kolik peněz mi vydá prodavačka... bavil, protože bych chtěl být milionář... bavil, protože jsem si to užil...zaujalo mě všechno, co jsme dělali...bavil, protože je to počítání, které se teď učíme...bavil, protože byl lehký a vlastně jsme si to procvičili...

 

O sponzorování si myslím, že ... je to dobrý nápad, pomáhat lidem...může to komukoliv pomoci, sponzorské dary jsou pro některé hodně a jsem ráda, že dělají radost jiným... podle mzdy to bude asi dobrá práce...je to drahá záležitost...je to dobré, ale moc těžké...je to velmi dobré pro školy, chtěl bych mít tolik peněz, abych mohl kupovat věci školám...je to super...sponzorace je dobrá věc...je to výhodná věc pro toho, kdo někoho sponzoruje a zároveň i pro toho, který je sponzorován...je to dar, ale někteří se tím frajeří...je to dobré, ti, kteří to dělají, to myslí z dobré strany, chtěl bych být sponzorem...je to dobré, jsou to hodní lidé...je to super... je to zábavné a jestli je taková práce, tak bych tam moc ráda pracovala...je to dobrá věc...je to hodně dobrá věc a taky bych chtěla mít tolik peněz, abych mohla takhle pomáhat...je to šance někoho podpořit...je to dobré, důležité a jen málokdo to umí..je to dobré, taky bych dala všechno, aby naše paní učitelka byla ráda...

 

 

A.Š.